loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

عشقم کاش باورت نشود چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…! ▬▬▬▬▬▬ نازنین همسرم، فاصله به اندازه ای نیست که بتواند آتش سوزان قلبم نسبت به تو را خاموش کند. منتظر زمانی هستم که دوبار

admin بازدید : 96 یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

عشقم کاش باورت نشود چقدر دوستت دارم تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

▬▬▬▬▬▬

نازنین همسرم، فاصله به اندازه ای نیست که بتواند آتش سوزان قلبم نسبت به تو را خاموش کند. منتظر زمانی هستم که دوباره باهم خواهیم بود، دوستت دارم خیلی زیاد

▬▬▬▬▬▬

حتما بخوانید: متن ادبی عاشقانه دوستت دارم زیبا برای همسر و عشق

تو جهان مرا به حرکت وا می داری، بدون تو من وجود ندارم. دوستت دارم همسر عزیزم

▬▬▬▬▬▬

همسر عزیزم، تو تنها یار و همدم زندگی ام هستی. چه بخواهی، چه نخواهی تا ابد در قلب من می مانی.  دوستت دارم

▬▬▬▬▬▬

تو نقطه شروع همه اتفاقات خوب زندگی ام هستی و بهترین هدیه از سوی خداوند. عشقم نسبت به تو حد و مرزی ندارد. دوستت دارم

▬▬▬▬▬▬

عشق من، من بگم دوستت دارم با چه رقم یا عددی. تو که بی نهایتی قشنگ تر از من بلدی!

▬▬▬▬▬▬

از تو چه پنهان، گاهی آنقدر خواستنی می شوی که شروع می کنم به شمارش تک تک ثانیه ها برای یک بار دیگر رسیدن به تو ...

▬▬▬▬▬▬

دوست داشته شدن توسط کسی که دوستش می داری، آن حس و حالتی ست که در واژه ی عام و عادی خوشبختی نمی گنجد.

▬▬▬▬▬▬

گمان می‌کردم عشق تعریف پیچیده ای دارد تا که تو را دیدم و فهمیدم عشق هیچ تعریفی ندارد به جز تو!

▬▬▬▬▬▬

«عشق» نه آدمیزاد است و نه جانوری بیرحم و درنده...  نه چشم های هیز دارد و نه چنگال آماده...   «عشق» یک حال خوب است برای تابِ زخم های وامانده...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش