loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

بازداشت دختری در مسابقات کشف استعداد + عکس اين دختر که \"پياژه فلارتي\" نام دارد سال گذشته با يک خودروي سرقتي با يک عابر پياده تصادف کرد و بعد از اينکه اطلاعات اشتباهي در مورد خود به اين مرد ميانسال

admin بازدید : 224 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازداشت دختری در مسابقات کشف استعداد + عکس


بازداشت دختری در مسابقات کشف استعداد + عکس
اين دختر که "پياژه فلارتي" نام دارد سال گذشته با يک خودروي سرقتي با يک عابر پياده تصادف کرد و بعد از اينکه اطلاعات اشتباهي در مورد خود به اين مرد ميانسال داد از صحنه تصادف گريخت.
او هنگاميکه با چند دختر ديگر تحت عنوان يک گروه خواننده با نام هنري "پيچک" در مسابقات کشف استعداد " ايکس فاکتور" شرکت کرده بود توسط اين عابر پياده شناسايي شده و توسط پليس دستگير شد.
اين دختر 19 ساله بعد از حضور در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد و به اتهام رانندگي بدون گواهينامه با يک خودروي سرقتي در آگوست 2011 مجرم شناخته شد. او هيچ سابقه اي در زمينه جرم و جنايت و بزهکاري ندارد و قاضي پرونده اش ميگويد اين امر سبب تخفيف مجازات وي خواهد شد. هنوز حکم دادگاه در مورد اين پرونده اعلام نشده است.
اين مرد که "براون" نام دارد ميگويد چند هفته پيش با اين دختر تصادف کرد و او با دادن اطلاعات شخصي اشتباه  از صحنه تصادف گريخت . چند هفته بعد از اين جريان او اين دختر را در برنامه " ايکس فاکتور" ديد و بلافاصله شناخت و با پليس تماس گرفت.
گروه "پيچک" برنده جايزه ويژه مسابقات " ايکس فاکتور" شد اما در انتشار نهايي ترانه اين گروه صداي اين دختر 19 ساله از روي ترانه حذف شد.

 

بازداشت دختری در مسابقات کشف استعداد + عکس

 

بازداشت دختری در مسابقات کشف استعداد + عکس
منبع : rouzegareno.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش