loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

پیامک مخصوص تبریک روز معلم معلم پارچه ی لطیف زر بفتی است با تار محبت و پود علم. (دکتر سنگری)*معلم عزیزم روزت مبارک*...معلمی شغل نیست، هنر است، ذوق است، ایثار است، عشق است و فداکاری.: دانای عشق، روز

admin بازدید : 207 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پیامک مخصوص تبریک روز معلم


پیامک مخصوص تبریک روز معلم

معلم پارچه ی لطیف زر بفتی است با تار محبت و پود علم. (دکتر سنگری)

*معلم عزیزم روزت مبارک*

.

.

.

معلمی شغل نیست، هنر است، ذوق است، ایثار است، عشق است و فداکاری

.: دانای عشق، روزت مبارک :.

.

.

.

پادشاهی پسر به مکتب داد

لوح سیمینش در کنار نهاد

بر سر لوح او نوشته به زر

جور استاد به ز مهر پدر

– روز معلم مبارک –

.

.

.

معلم امانت داری است که امانت او غیر از همه امانت هاست، انسان امانت اوست

امام خمینی(ره)

* ای بزرگ امانتدار تاریخ، روزت مبارک باد.*

.

.

.

معلمی شغل نیست، عشق است،

اگر به عنوان شغل انتخابش کردی رهایش کن و اگر عشق توست، مبارک باد

(معلم شهید، محمدعلی رجایی)

.

.

.

در میان صدقه هایی که مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست

پیامبر اکرم(ص)

ای آینیه تمام نمای صداقت و محبت و ایثار هر روزت مبارک باد

.

.

.

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده

از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک و شاد استاد ببین

غم رفته زجانم ودلم شاد شده

.

.

.

در ملکوت، بانک بزرگی است که معلمان هر روز از آن حقوق فوق العاده میگیرند

.

.

.

در مکتب تو همیشه شاگردم من

دور از رخ تو همیشه پر دردم من

در فصل بهار و روز استاد ببین

بی نور معلم این چنین زردم من

.

.

.

آموزش عشقم از همین مکتب توست

اندوخته ی سوادم از این لب توست

گفتم که مریضم و بیا بستر من

چون عامل دردم این غم و این تب توست

.

.

.

با این گچ عشق تخته ی جانم زن

خطّی ز کلام خود به ایمانم زن

صد درس در این کلاست آموخته ام

یک درس ز عشق جان ویرانم زن

.

.

.

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی ، با سپاس و عرض تبریک فراوان . . .

.

.

.

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس

ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس

ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

روزت مبارک

.

.

.

آموزگارم ، تو باغبانی

می پرورانی بذروجودم ، با مهربانی

با درسهایت دیو جهالت از من گریزد

اندرزهایت ، بهر وجودم ، شد پاسبانی

من غرقه بودم در بحر غفلت

دستم گرفتی ای ناجی من،

من همچو قایق ، تو بادبانی

بر خوان ِ دانش من میهمانم

تو ای معلم ، خود میزبانی

کار تو باشد، ارشاد انسان

همکار ِ خوب ِ پیغمبرانی

.

.

.

معلم هدفت عشق است و ایثار

هزاران خفته از عشق تو بیدار

روزت مبارک

.

.

.

دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم

جاری است ، روزت مبارک . . .

.

.

.

تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ،

عشقی است آسمانی . . .

روزت مبارک

.

.

.

۱۰۰۰ گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت .

و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .

.

.

.

ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم )

هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .

.

.

.

مخصوص دبیر شیمی !

مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری

زندگی و مولاریته شادیها آموختم . امیدوارم کلویید زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان

موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد

خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !

.

.

.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

معلمینی که چون شمع می سوزند

تا پایان سال ۹۱ گازسوز خواهند شد

.

.

.

دیروز میگفتم :

مشقهایم را خط بزن … مرا مزن

روی تخته خط بکش … گوشم را مکش

مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن

هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

اما اکنون ..

مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش