loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید   تو که با دیگرانت بود میلیچرا یادت مرا بشکست خیلی ؟مگر قصدت پریشانی ما بودکه عشق ما نشد مجنون و لیلیجمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحالکمی گیجم ک

admin بازدید : 155 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

 

تو که با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی





جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است

پریده بی جهت رنگم ، عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم ، عجیب است


جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید !


جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


دوستت دارم

رازیست که در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی

جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم

حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست

باز هم از انتهای دل صدایت میکنم

جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


چه تجارت ناشیانه ای بود

آن همه نازی که من از تو خریدم


جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود

اما تو دیگر حاکم نیستی


جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال


دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن

که من از آوارگی بی تو بدون میترسم


جمله عاشقانه | جمله رمانتیک | جمله زیبا | جمله باحال

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش