loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس عاشقانه 2013   دهان غنچه‌ خوش‌ باشدسحرگه‌ چون شود خندانولی ذوقی دگر دارد لبت هنگام خندیدناس ام اس عاشقانه 2013خواستند از تو بگویند شبی شاعرهاعاقبت با قلم شرم نوشتنـد: نش

admin بازدید : 183 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه 2013

 

دهان غنچه‌ خوش‌ باشد

سحرگه‌ چون شود خندان

ولی ذوقی دگر دارد لبت هنگام خندیدن


اس ام اس عاشقانه 2013


خواستند از تو بگویند شبی شاعرها

عاقبت با قلم شرم نوشتنـد: نشـد!


اس ام اس عاشقانه 2013

کمبود خواب

بایک روز مرخصی حل میشود

کمبود وقت

بامدیریت زمان

سایرکمبودها نیز علاجی دارند

باکمبود دستهایت چه کنم؟



اس ام اس عاشقانه 2013


پشت چراغ قرمز!

اعتراف کردم”دوستت دارم”

تاهرجامجبور شدی کمی مکث کنی..

یادمن بیفتی

نمیدانستم قرار است بعد من

تمام چراغهای زندگیت سبز شوند


اس ام اس عاشقانه 2013


به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم

تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم

سبز باشی عزیزترین



اس ام اس عاشقانه 2013


بی تو نه شعر می چسبد

نه مرور خاطره

نه سیگار

من دلم آغوش می خواهد

می فهمــــــــــــــــــی…


اس ام اس عاشقانه 2013


وقتی تو حرفهایم را نمیخوانی چه تفاوتی دارد که حرف دلم را بنویسم

یا از دفتر بغل دستی ام کپی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس عاشقانه 2013



حفظ غرورت توانست جای خالی مرا برایت پر کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس عاشقانه 2013



هرچه آفتاب عمرم بالاتر می آید دیوار زندگی ام کوتاهتر میشود

تا تو برای دوستت دارم گفتن هایت دیواری کوتاهتر از من پیدا نکنی


اس ام اس عاشقانه 2013


خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم

تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش