loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس دلتنگی جدید   من ازفاصله ها دلگیرمبی تو اینجا چه غریبانه شبی میمیرمساعت گریه و غم هیچ نمیخوابد و مندر الفبای زمان خسته این تقدیرمجمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیکمن و این داغ د

admin بازدید : 147 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی جدید

 

من ازفاصله ها دلگیرم

بی تو اینجا چه غریبانه شبی میمیرم

ساعت گریه و غم هیچ نمیخوابد و من

در الفبای زمان خسته این تقدیرم



جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک

من و این داغ در تکرار مانده
من و این عشق بیدار مانده
مپرس از من چرا دلتنگ هستم
دلم بین در و دیوار مانده


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد
درد دارد
چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


چقدر سرد است!
وقتی دلتنگتم و نیستی


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


بی تو آتشکده وشیشه وسنگ است دلم
نفسی بادل من باش که تنگ است دلم


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی
بی آنکه باشی
و رفتی بی آنکه نباشی


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


بیا باران را دعوت کنیم
به جشن دلتنگی رازقی
بیا دوباره عادت کنیم
به بغض غریبانه عاشقی


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت
دلتنگی ام را به باد می سپارد


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود
من اسم این لحظه ها را همیشه گذاشته ام


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


چه شده ست مرا که اینسان به یکباره
همچون آهویی افتاده ام به دام دلتنگی؟


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


دلم !!!!!!!!!
درد میکنه ؟
نه !
میپیچه ؟
نه !
میسوزه ؟
نه !
پس چی ؟
دلم برات تنگ شده


جمله عاشقانه | جمله احساسی | جمله رمانتیک


حس غریبی ست
آری هوای گریه دارم باز
افسوس که اشکم شده است حرام دلتنگی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش