loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

کریستین استوارت و ازدواج با بازیگر گرگ و میش + عکس «کریستین استوارت» که این روزها در جشن سالانه Coachella به سر می‌برد، به دوستانش گفته که قرار است به زودی با «راب» ازد

admin بازدید : 255 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کریستین استوارت و ازدواج با بازیگر گرگ و میش + عکس


کریستین استوارت و ازدواج با بازیگر گرگ و میش + عکس

«کریستین استوارت» که این روزها در جشن سالانه Coachella به سر می‌برد، به دوستانش گفته که قرار است به زودی با «راب» ازدواج کند. ماجرای کریستین استوارت و رابرت پتینسون از بازی این دو در فیلم «گرگ و میش» آغاز شده و…

«کریستین استوارت» : قرار است با «راب» ازدواج کنم

در حالی که چند ماه از رسوایی اخلاقی «کریستین استوارت» با کارگردان فیلم «سفید برفی و شکارچی» نمی‌گذرد، او بار دیگر رابطه‌اش را با «رابرت پتینسون» نامزد سابقش آغاز کرده و گفته می‌خواهد با «راب» ازدواج کند.

 

کریستین استوارت و ازدواج با بازیگر گرگ و میش + عکس



پایگاه خبری (Grazia) گزارش داد؛ «استوارت» که این روزها در جشن سالانه Coachella به سر می‌برد، به دوستانش گفته که قرار است به زودی با «راب» ازدواج کند. او همچنین از تمایل «پتینسون» برای این ازدواج خبر داده است.

این منبع همچنین افزود که «استوارت» انگشتر نامزدی را همزمان با روز تولدش از «پتینسون» دریافت کرده است.

گفته می شود رابطه «رابرت پیتنسون» و «کریستین استوارت» پس از بازی در فیلم ۵ قسمتی «گرگ و میش» شکل گرفت و شاید اگر رسوایی «استوارت» در فیلم «سفید برفی و شکارچی» نبود ،‌این ازدواج زودتر سر می گرفت.

کریستین استوارت در سن ۱۸ سالگی، نقش بازیگر اصلی را در فیلم گرگ و میش (۲۰۰۸) را در مقابل رابرت پاتینسون بر عهده گرفت؛ رابرت نقش خون آشام اصلی فیلم، ادوارد کالین را بازی می‌کرد. این مجموعه فیلم ها که بر اساس اقتباسی از کتاب هایی با همین نام اثر استفان میِر، ساخته می‌شوند. این کتاب طرفداران بسیاری دارد و دیدن عشق یک خون آشام بسیاری از این طرفداران را به وجد می‌آورد. استوارت به خاطر بازی در نقش بلا در سری اول این فیلم، جایزه بهترین بازیگر زن را در جایزه فیلم MTV از آن خود کرد. فیلم دوم با عنوان ماه جدید (۲۰۰۹) و فیلم سوم با عنوان افسانه گرگ و میش: کسوف (۲۰۱۰) اکران شد.

استوارت ۲۳ ساله با مجموعه فیلم‌های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شده است

منبع: cinemakhabar.ir – seemorgh.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش