loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس روز پدر و روز مرد   بااینکه من از وضع خودم دلگیرمبی هدیه برای تو پدر میمیرم!در شهر به هر مغازه رفتم دیدمجوراب نداشت،بنده بی تقصیرم! --------------------------- شاعر در این بی

admin بازدید : 153 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس روز پدر و روز مرد

 

بااینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر میمیرم!
در شهر به هر مغازه رفتم دیدم
جوراب نداشت،بنده بی تقصیرم!

 
---------------------------

 

شاعر در این بیت می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است / گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

 
---------------------------

اس ام اس روز پدر

پیشاپیش “روز ملی جوراب” که در ایران به آن روز “پدر” می گویند مبارک !

 
---------------------------

 

اس ام اس روز مرد

همسر عزیزم ، باش و با بودنت باعث بودن من باش
روزت مبارک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش