loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

باربی واقعی اوکراینی همزاد مرد خود را پیدا کرد + تصویر دو شخصیت فانتزی که به لطف جراحی های متعدد و تکنیکهای آرایشی توسط یک زن و مرد در دنیای واقعی متولد شده اند برای اولین بار از نزدیک با یکدیگر مل

admin بازدید : 431 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باربی واقعی اوکراینی همزاد مرد خود را پیدا کرد + تصویر


باربی واقعی اوکراینی همزاد مرد خود را پیدا کرد + تصویر

دو شخصیت فانتزی که به لطف جراحی های متعدد و تکنیکهای آرایشی توسط یک زن و مرد در دنیای واقعی متولد شده اند برای اولین بار از نزدیک با یکدیگر ملاقات کردند، اما بر خلاف اکثر انیمیشن های تهیه شده از این دو شخصیت عشق در یک نگاه خلق نشد.
باربی زنده اوکراینی که “والریا لوکیانوا” نام دارد و ۲۳ ساله است برای ملاقات با همتای مذکر خود به نیویورک پرواز کرد تا  “جاستین جدلیکا” ۳۲ ساله را از نزدیک ملاقات کند.
گفته میشود باربی دنیای حقیقی خیلی از “کن” خوشش نیامده است و معتقد است او لبهایش را بیش از اندازه برجسته کرده است. این دو سابقا در دنیای مجازی انتقاداتی نسبت به چهره هم داشته اند.
بنابرگزارشات این دو از یکدیگر متنفر به نظر میرسیدند. آقای “جدلیکا” سال گذشته با هزینه ای ۱۰۰ هزار دلاری و انجام بیش از ۱۰۰ عمل جراحی چهره جدیدی شبیه چهره “کن” همتای مذکر باربی برای خود ساخت. او کارش را از ۱۸ سالگی و با عمل جراحی بینی اش آغاز کرد. وی میگوید برای زیباتر شدن هرکاری انجام میدهد و از کودکی به آنها آموخته اند که عروسکها زیباترین موجودات هستند.

 

باربی واقعی اوکراینی همزاد مرد خود را پیدا کرد + تصویر

 

اما باربی زنده میگوید تنها عمل جراحی که انجام داده است عمل پروتز سینه بوده است و بقیه ترکیب بدنش طبیعی است و با ورزش و تکنیکهای آرایشی خود را شبیه عروسکها میکند. او گفته است از ۵ سالگی عاشق باربی بوده است و همیشه سعی میکرد اندامی شبیه او داشته باشد…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش