loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

فیلم ماجرای پردردسر دزدی از زنان هالیوودی «بلینگ رینگ» (Bling Ring) فیلم جدید سوفیا کاپولا درباره یک گروه از نوجوانان بزهکار است که به خانه بازیگران هالیوودی می‌روند و از آنها سرقت

admin بازدید : 254 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فیلم ماجرای پردردسر دزدی از زنان هالیوودی


فیلم ماجرای پردردسر دزدی از زنان هالیوودی

«بلینگ رینگ» (Bling Ring) فیلم جدید سوفیا کاپولا درباره یک گروه از نوجوانان بزهکار است که به خانه بازیگران هالیوودی می‌روند و از آنها سرقت می‌کنند اما یکی از اعضای این گروه که فیلم بر اساس زندگی واقعی وی به عنوان سردسته گروه ساخته شده است، معتقد است فیلم سوفیا کاپولا نادرست و فاقد امانت‌داری است.

الکسیس نی‌یرس که مغز متفکر گروه نوجوانان سارق خانه هنرمندان هالیوودی مثل اورلاندو بلوم، لیندسی لوهان است، اقرار کرده که آنها در فاصله اکتبر ۲۰۰۸ تا آگوست ۲۰۰۹ به این خانه‌ها می‌رفتند و لباس، جواهرات و پول نقد هنرمندان هالیوودی را سرقت می‌کردند. او پس از آنکه تبلیغات فیلم کاپولا را دید، نارضایتی خود را از شیوه بیان و داستان فیلم ابراز داشت و گفت: این فیلم چرند و دروغ است. حقیقت بالاخره روشن خواهد شد. من هیچ توجهی به این فیلم ندارم.

او که نقش‌اش را در فیلم اما واتسون بازی می‌کند، ماه گذشته نیز در وبلاگش نوشت: هنوز امیدوارم فیلم اشتباه‌های خود را تصحیح کند. زیرا به مهارت و توانایی سوفیا کاپولا اطمینان دارم. او همچنین ابراز نگرانی کرده بود که فیلم فقط فیلمی دیگر درباره یک گروه نوجوان بزهکار است که از خانه آدم‌های معروف سرقت می‌کنند.

نی‌یرس در ابتدا به ۱۸۰ روز حبس به دلیل سرقت‌هایی که ارزش آن به ۳ میلیون دلار می‌رسید، محکوم شده بود اما در نهایت این محکومیت به ۳۰ روز حبس تقلیل یافت. گروه او اغلب اشیاء سرقتی را از خانه یکی از زنان هالیوودی بلند کرده بود. آنها چندین بار به این خانه سر زده بودند اما همین یک نفر هدف آنها نبود و هفت هنرمند دیگر نیز از هنرمندی این گروه نوجوان بی‌نصیب نماندند.

از جمله آنها می‌توان به ریچل بیلسون، اورلاندو بلوم، لیندسی لوهان و برایان آستین اشاره کرد. آنها برای طراحی نقشه‌های سرقت خود، از یک سایت اینترنتی که آدرس خانه بازیگران با نقشه آنها را منتشر می‌کند، استفاده می‌کردند و خانه را زیر نظر می‌گرفتند تا مقاصد شوم خود را پیاده کنند.

برت گودکین کارآگاه کارکشته‌ای که در دستگیری این گروه نقش زیادی داشته و به لحاظ فنی مشاور کاپولا بوده است، خودش نیز در فیلم نقش خود را بازی می‌کند. او در این فیلم حاضر شده است تا انتقادهای خود را درباره روند محاکمه این گروه داشته باشد. البته سال گذشته نیز روزنامه لس‌آنجلس تایمز ادعا کرده بود، کاپولا برای فیلم خود نی‌یرس را به عنوان مشاور استخدام کرده است. همچنین گفته می‌شود فیلمنامه بر اساس داستانی که نانسی جوسالس روزنامه‌نگار از ماجرای «بلینگ رینگ» نوشته بوده، نوشته شده است.

اما واتسون که نقش نی‌یرس را در فیلم دارد ماه گذشته از نقش‌اش و اینکه خودش از آن راضی نیست، گفته بود، نه تنها ستاره فیلم نیست که شاید بتوان او را نقش سوم و یا چهارم فیلم دانست.
«بلینگ رینگ» در جشنواره امسال کن فرانسه در بخش «نوعی نگاه» به نمایش در می‌آید و استیون اسپیلبرگ، نیکول کیدمن و کریستف والتز درباره آن نظر خواهند داد.

 

منبع : بامزه ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش