loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس عاشقانه جدید – sms رمانتیک اشک ها قطره نیستند؛ کلماتی هستند که می افتند به خاطر کسانی که مخاطب هستند و نمی فهمند!   تو که سرد میشوى من از دهان میافتم…   جدی

admin بازدید : 149 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید – sms رمانتیک


اس ام اس عاشقانه جدید – sms رمانتیک

اشک ها قطره نیستند؛

کلماتی هستند

که می افتند به خاطر کسانی که مخاطب هستند و نمی فهمند!

 

 عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

تو که سرد میشوى

من از دهان میافتم…

  عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

لحظات بودن با تو،

از عمرم حساب نمی شوند!

از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت !!!

  عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

کلنگ و تیشه ام را آورده ام…

تو فقط اشاره کن کدام کوه؟!؟

فقط کمی شیرین باش…

  عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

کف بینی نکن عزیز

دستی که به سوی تو دراز شده؛

طالعش تویی . . .

 عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

من آدم نمیشوم

لبخندت خـَـرَم میکند

و

دوریت سگم!!!

  عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

پیامک های عاشقانه جدید

 عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

 

اینروزا حس اون سیگاری رو دارم که همه جا صحبت از ترک کردنشه!!!

  عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

 شیشه های شکسته عوض می شوند

پل های شکسته ، تعمیر!

و

آدم های شکسته ، فراموش!

  عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

زیباترین جملات عاشقانه

 عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

 

جـــــایِ خــالـــی تــــو را
آنقــــدر بــا چـشــــم هــایـــَم

آب خـــواهـــم داد؛
تا یک روزی در کنارم سبز شوی!!!

 

 عکس   اس ام اس عاشقانه جدید   sms رمانتیک

 

من می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم!

اگـــــر

دست دیگرم را ، تو گرفته باشی!!!

 

منبع : جهانی ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش