loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس معذرت خواهی   منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بارتنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار..اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود..ب

admin بازدید : 167 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس معذرت خواهی

 

منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار
تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار
.
.
اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود
.
.

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد/نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن
.
.
پیامک معذرت خواهی
.
.
منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش ، منو ببخش

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش