loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

بیانسه,دوران دبیرستان بیانسه,عکس بیانسه,عکسهای بیانسه اخیرا تصاویری از بیانسه منتشر شده است که تا کنون دیده نشده بود. این تصاویر مربوط به دوران دبیرستان این ستاره هالیوودی است. این خواننده ۳۱ ساله که

admin بازدید : 241 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

بیانسه,دوران دبیرستان بیانسه,عکس بیانسه,عکسهای بیانسه

عکس های جالب از دوران دبیرستان بیانسه

اخیرا تصاویری از بیانسه منتشر شده است که تا کنون دیده نشده بود. این تصاویر مربوط به دوران دبیرستان این ستاره هالیوودی است. این خواننده ۳۱ ساله که به خاطر ثروت افسانه ای اش شهرت فراوانی دارد در دوران دانشگاه و قبل از شهرتش نیز موها و لبخند معروفش را داشته است.

 

یکی از تصاویر مربوط به کتاب سال مدرسه “ولش هوستون” در تگزاس محل زندگی این ستاره هالیوودی است که او را با موها ی لخت و لبخند مهربان آشنایش نشان میدهد. این تصویر مربوط به سال ۱۹۹۶ بوده و به صورت سیاه و سفید به ثبت رسیده است. او در دوران مدرسه در کلاس رقص شرکت کرد و هنگامیکه معلم او متوجه استعدادش در خوانندگی شد به او پیشنهاد کرد تا در این رشته فعالیت کند.
پدر او بزرگترین مشوقش در زمینه خوانندگی به حساب می آید. در سال ۱۹۹۶ بعد از فارغ التحصیلی گروهی از دانش آموزان که بیانسه نیز در میان آنها حضور داشت به صورت گروهی یک آلبوم منتشر کردند که با اقبال عمومی خوبی مواجه شد.
وی اولین جایزه رسمی اش را در جشنواره گری سال ۲۰۱۰ به عنوان یک خواننده مطرح دریافت کرد و  این نشان میدهد او خیلی زود پله های ترقی را طی کرده است. او همان سال ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۲ اولین فرزندش را به دنیا آورد . وی اخیرا اعلام کرده است به زودی فرزند دومش را به دنیا خواهد آورد.

 

عکس های جالب از دوران دبیرستان بیانسه

عکس های جالب از دوران دبیرستان بیانسه

 

 

منبع : topnaz.com

.

بازنشر : fun-center.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش