loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

سلنا گومز از مجرد بودنش لذت می برد! + عکس   به گزارش تاپ ناز ، سلنا گومز دیروز ۲۴ جولای در مراسم راه اندازی کلکسیون جدید خط تولید لباس های دریم اوت لود خود در نیویورک سیتی حضور یافته بود و در ط

admin بازدید : 271 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

سلنا گومز از مجرد بودنش لذت می برد! + عکس

 

سلنا گومز از مجرد بودنش لذت می برد! + عکس fun-center.ir

به گزارش تاپ ناز ، سلنا گومز دیروز ۲۴ جولای در مراسم راه اندازی کلکسیون جدید خط تولید لباس های دریم اوت لود خود در نیویورک سیتی حضور یافته بود و در طول این مراسم یک مصاحبه جنجالی انجام داد! ویدئو امروز منتشر شده و در این ویدئو سلنا می گوید: من در حین رشد کردن هستم و کار خودم رو انجام میدم و میخوام خودم باشم و نمیتونم یک کوچولوی دیوانه باشم. سپس در مورد جاستین بیبر میگه: او یه جورایی رابطه بینمون رو منفجر کرد! اما من با دوستان خودم اوقات خوشی دارم و خوش میگذرونم و از مجرد بودن خود لذت میبرم. و سپس در مورد دوست صمیمی خودش تیلور سویفت میگوید که: علاقه من به تیلور به خاطر موسیقی او نیست بلکه به خاطر همه چیز او و چیزی که واقعا هست میباشد و او خیلی شخصیت قوی دارد.

 

منبع : topnaz.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش