loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

کاترین زتا جونز از همسرش جدا می شود +عکس به گزارش تاپ ناز ؛ مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز پس از ۱۳ سال ازدواج «برای مدتی از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند» تا درباره زندگی مشترک خود تصمیم

admin بازدید : 296 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

کاترین زتا جونز از همسرش جدا می شود +عکس

کاترین زتا جونز از همسرش جدا می شود +عکس

به گزارش تاپ ناز ؛ مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز پس از ۱۳ سال ازدواج «برای مدتی از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند» تا درباره زندگی مشترک خود تصمیم بگیرند.مدیر روابط عمومی خانم زتا جونز به بی‌بی‌سی گفته است که این زوج برای «ارزیابی زندگی مشترک خود»، چنین تصمیمی گرفته‌اند.

کاترین زتا جونز از همسرش جدا می شود +عکس

آقای داگلاس ۶۸ ساله و خانم زتا جونز ۴۳ ساله، سال ۲۰۰۰ میلادی ازدواج کردند.

ازدواج این دو ستاره معروف سینمای هالیوود، دو سال پس از آشنایی‌شان در فرانسه سر گرفت.آنها دو فرزند دارند: دیلان ۱۳ ساله و کریس ۱۰ ساله.این هر دو ستاره سینما، در سال‌های اخیر با مشکلات درمانی روبه‌رو بوده‌اند.

در سال ۲۰۱۰ معلوم شد که مایکل داگلاس به سرطان گلو مبتلا شده و کاترین زتا جونز هم در سال ۲۰۱۱ و همچنین اخیرا در اوایل سال جاری میلادی به درمان اختلال دوقطبی پرداخت.

این زوج که هر دو متولد روز ۲۵ سپتامبر هستند، در سال ۱۹۹۸ در جریان جشنواره فیلم دو ویل در فرانسه با یکدیگر آشنا شدند. جدا می‌شوند.آنها دو فرزند دارند: دیلان ۱۳ ساله و کریس ۱۰ ساله.

کاترین زتا جونز از همسرش جدا می شود +عکس

نخستین فرزند آنها در اوت ۲۰۰۰ میلادی به دنیا آمد و سه ماه بعد در یک عروسی پر زرق و برق در هتل پلازا نیویورک ازدواج کردند.گزارش شده است که این زوج، یک موافقت‌نامه پیش از ازدواج امضا کرده‌اند که بر اساس آن در صورت طلاق، کاترین زتا جونز به ازای هر سال از این ازدواج مبلغ یک میلیون پوند می‌گیرد.مایکل داگلاس بر امضای چنین موافقت‌نامه‌ای اصرار داشته است. همسر نخست او، دیاندرا، در جریان طلاق از آقای داگلاس مبلغ ۴۴ میلیون پوند دریافت کرد.

اوایل ماه جاری میلادی، آقای داگلاس در مصاحبه با مجله میرور از کاترین زتا جونز تقدیر کرده بود که به او «فرصت دوباره‌ای برای داشتن یک خانواده» داده است.

آقای داگلاس که با فیلم‌هایی همچون «وال استریت» و «غریزه اصلی» شناخته شده، اخیرا پس از درمان سرطان خود به حرفه‌اش بازگشته و در فیلم «پشت شمعدان»، نقش لیبراچی را بازی کرده است.

همسر او کاترین زتا جونز هم که به خاطر بازی‌اش در فیلم «شیکاگو» اسکار برده است، در حال حاضر در کنار هلن میرن و بروس ویلیس، در فیلم اکشن بازاری «قرمز ۲» بازی می‌کند.

 

منبع : topnaz.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش