loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی در سریال ستایش 2 به گزارش سیمرغ : صویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در شمال کشور

admin بازدید : 413 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی در سریال ستایش 2

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی

به گزارش سیمرغ : صویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در شمال کشور به پایان رسید و عوامل این سریال اکنون تصویربرداری در تهران را آغاز کرده‌اند.

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و ... در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی

عکس های جدید نرگس محمدی و حدیث میرامینی

محمد تقوی به عنوان مدیر تصویر برداری، وحید سلطانی صدابردار،‌ محسن بابایی چهره‌پرداز،‌ فرزاد بادرام پور طراح صحنه،‌ مرجان گلزار طراح لباس‌، ابوالفضل نصیر مدیر تولید،‌ سوسن دین محمدی دستیار اول و برنامه‌ریز، مرجان تاجیک منشی صحنه،‌ نادر پیرزاده عکاس‌ و لوح زرین هنر مجری طرح این مجموعه است.

 

منبع : seemorgh.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش