loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شوخی آهنگ و تنطیم : فرزاد فرزین ، میکس مسترینگ : آرش پاکزاد دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128   متن آهنگ فرزاد فرزین به نام شوخی: تو یه چیزی داری که دیونشمکاری

admin بازدید : 171 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شوخی

آهنگ و تنطیم : فرزاد فرزین ، میکس مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین, آهنگ شوخی فرزاد فرزین

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

 

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام شوخی:

تو یه چیزی داری که دیونشم

کاری کردی که بیخیال همه شم

آخه من با همه برو بیا

نتونستم از پس تو بر بیام

دوسم داری دوست دارم

من یه لحظه چشم از تو بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم

سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی تو

می دونی تو تو تو دل من منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری هیچ کجا تنهایی نری

می دونی تو تو تو دل منو بردی

----------

من که اصلا نفهمیدم چطور شد

شوخی شوخی قلب من ماله تو شد

تو می تونی با من بمونی و مگه بهتر از من دیدی کسی رو

دوسم داری دوست دارم

من یه لحظه از تو چشم بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی تو

می دونی تو تو تو دل. من منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری هیچ کجا تنهایی نری

می دونی تو تو تو دل منو بردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش