loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده و مهدی مقدم بنام دوست دارم ترانه و آهنگ : پوریا شهبازی | تنظیم : بهزاد گرجی | میکس و مسترینگ : بیژن گرجی متن آهنگ مهدی مقدم و کیارش حسن زاده به نام دوست دارم دوست دا

admin بازدید : 305 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده و مهدی مقدم بنام دوست دارم

ترانه و آهنگ : پوریا شهبازی | تنظیم : بهزاد گرجی | میکس و مسترینگ : بیژن گرجی

دانلود آهنگ جدید کیارش حسن زاده و مهدی مقدم بنام دوست دارم

متن آهنگ مهدی مقدم و کیارش حسن زاده به نام دوست دارم

دوست دارم به خدا چرا باور نداری

همش بهونه واسه نبودنت میاری

میگی می خوای که بری آره تنهام بذاری

واسه بودن با من چرا طاقت نداری

دوست دارم به خدا چراغی جز تو دارم

پر از هوای توام آره پر از بهارم

دوست دارم به خدا نمیشه بی تو بودن

خودم برات می میرم چه کسی بهتر از من

تگ دوم آهنگ مهدی مقدم و کیارش حسن زاده به نام دوست دارم

بگو کی عاشقت میشه مثل من

دستات و کی می گیره جز دست من

کی دیگه آرزوم میشه مثل تو

بگو به من کی وابسته تو

دوست دارم به خدا چرا باور نداری

همش بهونه واسه نبودنت میاری

میگی می خوای که بری آره تنهام.بذاری

واسه بودن با من چرا طاقت نداری

دوست دارم به خدا چراغی جز تو دارم

پر از هوای توام آره پر از بهارم

دوست دارم به خدا نمیشه بی تو بودن

خودم برات می میرم چه کسی بهتر از من

دانلود با لینک مستقیم

منبع : smusic.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش