loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه ترانه : علی استیری ، میکس و مسترینگ : سعید سام متن آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه : کاشکی امشب یادم بیفتیامروز اصلاً هیچی نگفتینمیدونم ازم چی دیدینمی

admin بازدید : 273 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

ترانه : علی استیری ، میکس و مسترینگ : سعید سام

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

متن آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه :

کاشکی امشب یادم بیفتی
امروز اصلاً هیچی نگفتی
نمیدونم ازم چی دیدی
نمیدونم باز چی شنیدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

 ♫♫♫♫♫♫

امروز اصلاً محل نذاشتی ، احساسم گفت دوسم نداشتی
با این نگاهی که تو کردی ، همش میگم بر نمی گردی

♫♫♫

وای دلم تنگه دلم برات تنگه
چرا باهام قهری مگه دوسم نداری
تو میتونی عشق و تو دل من بیاری

♫♫♫

حال منو کاشکی بودی و می دیدی
کاشکی روی اشکام دست می کشیدی
نگو از من تو بریدی
نگو از من بدی دیدی
نگو از من تو بریدی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت ۳۲۰

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش