loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92 خسته امبیا برای من کتاب بخوانبرای من چایی بخور و کمی برای من بخوابمن هم برای تو میمیرم ! • جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92 •مردم همیشه تو را به خدا سو

admin بازدید : 266 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92

خسته ام

بیا برای من کتاب بخوان

برای من چایی بخور و کمی برای من بخواب

من هم برای تو میمیرم !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



مردم همیشه تو را به خدا سوگند میدهند

اما برای من تو آن همیشه ای که خدا را به تو سوگند میدهم !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم

سفارش نمی کنم چون خیالم راحت است !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



من را شمعدانی بدان در گلدانی کوچک

که بیشتر از آب و آفتاب به تـــــــو نیاز دارد !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92

ﻫﻮﺍﻳﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ

ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ باد ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺗــﻮ !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



تمام پل های پشت سرم را خراب کردم و تمام راه هایی که مرا به گذشته ی بی تو می برد

نه قصد برگشت دارم نه می توانم به جایی بازگردم که آنجا نبوده ای !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ

ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



مثل عکاسی ماهر نگاهت میکنم

از نزدیک ترین زاویه ممکن و سرت را دقیقا رو به رویم نگه می دارم

خورشید را روی صورتت پخش می کنم

و در ذهنم از امروز تو عکس می گیرم برای روزهایی که نیستی !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92

من شانه های تو را می خواهم

و خیابان های خواب هایم را …

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



به اندازه ی ...

بی خیال ! تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



مثل گنجشک ها دوست دارمت

مثل گنجشک هایی که میدانند پای کدام پنجره ای ، نزدیک کدام درخت !

مثل گنجشک ها بغض میکنم وقتی پنجره را می بندی و میمانم پشت شیشه ، زیر برف و یخ میزنم از شب !

من گنجشکم و مثل گنجشک ها دوست دارمت ، دانه بریزی یا نریزی !!!

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



در صفر مطلق ذوب میشوم

وقتی به کفش هایت کنار کفش هایش فکر میکنم !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



پای فکر تو که وسط باشد

خیابان به کنار ، اتاق هم قدم زدن دارد !

جملات و اس ام اس عاشقانه اسفند 92



می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری

که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟

و من به اندازه ی تمام روزهای کم بودنت تو را ببویم

و در این زمان متوقف ، سالها در آغوشت زندگی کنم  بی ترس فرداها ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش