loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس جدید شهریور 93 www.fun-center.ir خیالت همیشه هستاما امروز دلم خودت را میخواست نه خیالت را…•اس ام اس جدید شهریور 93•بوی نو شدن می آیدولی تو همیشه رفیق کهنه من بمان•اس ا

admin بازدید : 148 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

اس ام اس جدید شهریور 93

www.fun-center.ir

اس ام اس

خیالت همیشه هست

اما امروز دلم خودت را میخواست نه خیالت را…



اس ام اس جدید شهریور 93



بوی نو شدن می آید

ولی تو همیشه رفیق کهنه من بمان



اس ام اس جدید شهریور 93



مورد داشتیم طرف رفته خواستگارى

زنگ درو نزده خودش کلید انداخته رفته تو …



اس ام اس جدید شهریور 93



چقدر زیباست کسی را
گرامی بداریم

نه برای نیاز

نه از روی اجبار

نه از روی تنهایی

فقط برای اینکه
 ارزشش را دارد



اس ام اس جدید شهریور 93



از تشییع جنازه می آیم

دلم را با تمام ارزوهایش زنده به گور کردم



اس ام اس جدید شهریور 93



سیب که هیچ

تمامى باغ را مى چینم

اگر در تبعیدگاهمان فقط من و تو باشیم



اس ام اس جدید شهریور 93



اونی که از من گذشت واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش …



اس ام اس جدید شهریور 93



ابر می بارد و من میشوم از یار جدا

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا؟

ابر و باران و من و یار، ستاده به وداع

من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا

سبزه نوخیز و هوا خرم و بستان سرسبز

بلبل روی سیه، مانده ز گلزار جدا



اس ام اس جدید شهریور 93



نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمیدانم نداشتنت سختر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد



اس ام اس جدید شهریور 93



دردهایم درآغوشی مداوا شد

که نداستم وقتی ندارمش بزرگترین دردم میشود



اس ام اس جدید شهریور 93



این روزها جای خالی تو را باعروسکی پر میکنم

همانند توست مرا دوست ندارد ، احساس ندارد

اما هرچه هست دل شکستن بلد نیست



اس ام اس جدید شهریور 93



هرجا میبینم نوشته است خواستن توانستن است

آتش میگیرم یعنی او نخواسته که نشد؟



اس ام اس جدید شهریور 93



وسعت داشتن آرزوهای زیبابرای کسانی که دوستشان داریم گفتنی نیست

به وسعت تمام ناگفته هابرایت آرزوهای زیبا دارم



اس ام اس جدید شهریور 93



بابام هروقت گوشیش زنگ میخوره به من میگه برو بیارش!

یه جورایى با رکس احساس همزادپندارى میکنم



اس ام اس جدید شهریور 93



این دخترایى که عاشق یکی هستن بعد یهو خبر عقدشون با یکى دیگه میرسه

منو یاد رونالدینو میندازن که به راست نگاه میکرد ولى به چپ پاس میداد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش