loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس جدید 93 www.fun-center.ir تکیه به شونه هام نکن من از تو افتاده ترمما که به هم نمیرسیم بسه دیگه بزار برمکی گفته بود به جرم عشق یه عمری پرپرت کنمحیف تو نیست کنج قفس چادر غم سرت کنممن یه قلندر

admin بازدید : 219 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

اس ام اس جدید 93

www.fun-center.ir

اس ام اس

تکیه به شونه هام نکن من از تو افتاده ترم

ما که به هم نمیرسیم بسه دیگه بزار برم

کی گفته بود به جرم عشق یه عمری پرپرت کنم

حیف تو نیست کنج قفس چادر غم سرت کنم

من یه قلندر شبم نه قهرمان قصه ها

نه برده ی حلقه به گوش نه ناجی فرشته ها

نه عاشقم همین و بس ، قصه نداره بی کسیم

قشنگیه قسمت ماست که ما به هم نمی رسیم

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



برایم فرقی نمی کند که این شهر لعنتی چقدر ساختمان و خانه و خیابان دارد

وقتی تو در این شهر نباشی ، من برج زهرمارم !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



دنیای بدون تو شباهتی عجیب با این غروب های لعنتی دارد :

دلگیر و دلگیر و دلگیر !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



مثل اینکه براش خیلی مهم بودم

چون برای همیشه دورمو خط کشید !

اس ام اس دلتنگی

_ Sms Jadid _



زیبا ، آینه ات را عوض کن

این روزها به چهره ات نمی آید ، زیاد اخم میکند !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



ریشه ام دریاست

به دنیا که آمدم آب از سرم گذشته بود

هیچ طوفانی به خفگی ام نمی انجامد

غرق نخواهم شد مگر در خودم

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



گاهی اونقدر دلت میشکنه که حتی نای اعتراض هم نداری !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



مزرعه که درو شد کلاغ هم رفت

بیچاره مترسک احساسش را به کسى سپرده بود که براى نیازش “تنهاییش” را پر کرده بود !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



مدت هاست که بی دلیل ترکم کرده ای

نمی دانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد ؟

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



دست هایش با من

چشم هایش در خیابان

دلش… این یکی را نمیخواهم بدانم !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



میگفت پات وایمیستم !

حرف من حرفه …

رفت ، راست میگفت حرفش فقط حرف بود !

اس ام اس تیکه دار

_ Sms Jadid _



بعضیا مثل کبریت میمونن

خودشون ارزش چندانی ندارن ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



چیزی به اسم خیانت وجود نداره ، به اسم خریت وجود داره

تویی که زیادی اعتماد می کنی و اویی که سو استفاده می کنه !

اس ام اس جدید سری 98

_ Sms Jadid _



برای تنی که خستست تو همیشه جون پناهی

من میخوام با تو بمونم ، تو رفیق نیمه راهی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش