loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

آهنگ پیشواز ایرانسل اگه بودی علیرضا افتخاری نام آهنگ : اگه بودیاثری از : علیرضا افتخاریقیمت : ۲۵۰۰ ریالاعتبار : ۳۰ روزرده : موسیقینه از بارون یه پیغام و نه از دریا خبر دارمفقط چشمای تر دارم ، فقط چ

admin بازدید : 245 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

آهنگ پیشواز ایرانسل اگه بودی علیرضا افتخاری


 اآهنگ پیشواز , آهنگ پیشواز ایرانسل , آهنگ پیشواز ایرانسل از علیرضا افتخاری , آهنگ پیشواز ایرانسل اگه بودی , ایرانسل , لیست آهنگ پیشواز ایرانسل از علیرضا افتخاری , نه از بارون یه پیغام و نه از دریا خبر دارم فقط چشمای تر دارم ، فقط چشمای تر دارم , پخش آنلاین آهنگ پیشواز , پخش آنلاین آهنگ پیشواز ایرانسل اگه بودی از علیرضا افتخاری , پیشواز ایرانسل , کد آهنگ های پیشواز ایرانسل علیرضا افتخاری , کد آهنگ پیشواز ایرانسل , کد آهنگ پیشواز علیرضا افتخاری

نام آهنگ : اگه بودی

اثری از : علیرضا افتخاری

قیمت : ۲۵۰۰ ریال

اعتبار : ۳۰ روز

رده : موسیقی

نه از بارون یه پیغام و نه از دریا خبر دارم
فقط چشمای تر دارم ، فقط چشمای تر دارم
اگه بودی نمی مردم ، من از حالم خبر دارم
اگه بودی نمی مردم ، من از حالم خبر دارم
تو از حالم نپرسیدی ، تو می دیدی ، نمی دیدی ، نمی دیدی ، نمی دیدی
به جرم عاشقت بودن ، شبای بی سحر دارم ، شبای بی سحر دارم
دلم خون شد ، دلم خون شد ، دلم از سینه بیرون شد
نمی دیدی من از مجنون ، دلی دیوونه تر دارم ، دلی دیوونه تر دارم
تو از حالم نپرسیدی ، تو می دیدی ، نمی دیدی
که خاک غربت عشقو ، همین روزا به سر دارم ، همین روزا به سر دارم
اگه بودی نمی مردم ، من از حالم خبر دارم
اگه بودی نمی مردم ، من از حالم خبر دارم
خودت گفتی دم رفتن ، همه درد هامو بر دارم
هنوزم بی تو آواره ، هنوزم بی تو آواره ، یه روح در به در دارم
نه از بارون یه پیغام و نه از دریا خبر دارم
فقط چشمای تر دارم ، فقط چشمای تر دارم
اگه بودی نمی مردم ، من از حالم خبر دارم
اگه بودی نمی مردم ، من از حالم خبر دارم

 
کد آهنگ: ۵۵۱۳۴۷۰

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش