loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

مراسم ترحیم عسل بدیعی با حضور مردم برگزار شد  + عکس  جمع کثیری از مردم و اهالی فرهنگ و علی دایی به عنوان یک چهره مطرح ورزشی در مراسم ختم عسل بدیعی که در مسجد نور برگزار شد، حضور یافتند.

admin بازدید : 675 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

مراسم ترحیم عسل بدیعی با حضور مردم برگزار شد  + عکس


 badiee مراسم ترحیم عسل بدیعی با حضور مردم برگزار شد +عکس

جمع کثیری از مردم و اهالی فرهنگ و علی دایی به عنوان یک چهره مطرح ورزشی در مراسم ختم عسل بدیعی که در مسجد نور برگزار شد، حضور یافتند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی بازیگر جوان که با اهدای اعضای بدنش به هفت بیمار جان دوباره بخشید در مسجد نور تهران  برگزار شد.

در این مراسم هم همچون مراسم تشییع پیکر وی چه در مقابل تالار وحدت و چه در بهشت‌ زهرا، تعداد زیادی از مردم و هنرمندان حضور داشتند. خانواده داوودنژاد، علی سرتیپی، محمدرضا شریفی‌نیا، فرزاد موتمن، علی دهکردی، غلامرضا موسوی، ملکه رنجبر، مهراوه شریف‌نیا، بهنوش بختیاری، حبیب دهقان‌نسب، ابوالحسن داودی، طناز طباطبایی، پوریا پورسرخ، علیرضا خمسه، الهام پاوه‌نژاد، لاله اسکندری، کمند امیرسلیمانی، کوروش سلیمانی و … از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حاضر شدند.

 

kloi مراسم ترحیم عسل بدیعی با حضور مردم برگزار شد +عکس

 

حضور جانیار عرب‌نیا فرزند آن بازیگر در کنار فریبرز عرب‌نیا پدرش بیشتر از دیگر حاضران جلب توجه می‌کرد و مردم سعی داشتند خود را به آنها رسانده و همدردی کرده و تسلیت بگویند.

همانطور که در مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی هم تعدادی از حاضران سعی داشتند با هنرمندان عکس یادگاری بگیرند در این مراسم این اتفاق تکرار شد و حضور علی دایی نیز این اتفاق را دو چندان کرد.

در ورودی سالن،فریبرز عرب‌نیا، رضا داودنژاد به همراه پدر و «جان‌یار» فرزند عسل بدیعی ایستاده بودند و به مهمانان خوش‌آمد می‌گفتند.

 

 koi مراسم ترحیم عسل بدیعی با حضور مردم برگزار شد +عکس

 

بیشتر حاضران در مسجد و اطراف آن را علاقه‌مندان به سینما تشکیل می‌دادند و ازدحام جمعیت به حدی بود که ترافیک سنگینی در اطراف مسجد نور در میدان فاطمی بوجود آمده بود و خیابان منتهی نیز توسط پلیس بسته شده بود.

 

گرفتن عکس یادگاری در داخل مجلس هنگام سخنرانی خطیب جلب توجه می‌کرد و این موضوع چندین‌بار با تذکر حجت‌الاسلام یاری مواجه شد که از آنها خواست عکس‌های یادگاری‌شان را در بیرون مجلس بگیرند.

 

 hgy مراسم ترحیم عسل بدیعی با حضور مردم برگزار شد +عکس

 

بسیاری از حاضران در پشت صندلی که علی دایی بر روی آن نشسته بود، حاضر می‌شدند و عکس یادگاری می‌گرفتند!

 

ازدحام جمعیت باعث شد، جمعی از سینماگران موفق به حضور در مسجد نشوند.

 

از قسمت بانوان نیز همهمه زیادی به گوش می ‌رسید و بارها تذکر داده شد که حاضران سالن را ترک کنند تا افراد دیگر بتوانند وارد مجلس شوند.

 

پلاکاردها و تاج گل زیادی در بیرون و داخل مسجد از سوی افراد و نهادهای مختلف جهت تسلیت به خانواده بدیعی به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام یاری که به عنوان خطیب در مراسم حاضر بود چندین بار درباره این مساله تذکر داده و خواستار رعایت سکوت و احترام مراسم شد. مراسم تا اندازه‌ای شلوغ بود که تعدادی از هنرمندان امکان حضور در مسجد را نیافتند. برخی از آنها در بیرون مسجد منتظر ماندند تا موفق شوند به صاحبان مجلس تسلیت بگویند عده‌ای نیز موفق به دیدار خانواده بدیعی و رضا داودنژاد نشدند.

 

 

مهر – ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش