loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس جوک فک و فامیل جوک فک و فامیل جدید و باحالمامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور دارهاون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده با

admin بازدید : 195 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس جوک فک و فامیل


اس ام اس جوک فک و فامیل

جوک فک و فامیل جدید و باحال

مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت : مگه کوری نمی بینی گرممه میگم کولر رو روشن کن !!!

.

.

جوک فک و فامیل جدید و باحال

صبح سر سحر بابام از سر میز پا شد

یهو می پره با دست نوک دماغمو می گیره،همچین کشید که هنوز درد میاد

می گم : واسه چی اینجوری می کنی؟

می گه : داشتم سر می خوردم خرطوم تو رو گرفتم سر نخورم.

اینم فک و فامیله ما داریم ؟

.

.
جوک فک و فامیل جدید و باحال

از خواهرم می پرسم : کریسمس به انگیلیسی چه طوری نوشته می شه

می گه : کریس….مس

می گم : خوب شد واقعا ما رو از نگرانی درآوردی می خواستم بنویسم کریس…..انجل

فک و فامیله داریم

.

.
جوک فک و فامیل جدید و باحال

به همسرم می گم : عزیزم ناهار چی پختی؟

میگه :  زهرمار

فکو فامیله داریم؟

.

.
جوک فک و فامیل جدید و باحال

مامانم گیر داده یه موسیقی براش دانلود کنم

می گم :  اسمشو بگو ؟

می گه : نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل  دیدینگ دیدینگ دینگ

شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟

واقعا فک و فامیله ما داریم ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش