loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه و رومانتیک اردیبهشت 92   چه سخت است دلتنگ قاصدکی بودن در جاده ایکه در آن هیچ بادی نمی وزد . . ... بی شک آسمان خدا با این همه ستاره یک تیم برنده استآن قدر عشق تو دارم ک

admin بازدید : 239 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و رومانتیک اردیبهشت 92

 

چه سخت است دلتنگ قاصدکی بودن در جاده ای

که در آن هیچ بادی نمی وزد . . .

.

.
 
بی شک آسمان خدا با این همه ستاره یک تیم برنده است

آن قدر عشق تو دارم که اگر آه کشم / ز لبم بوی کباب جگرم میآید !

.

.

مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد / چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت

.

.

این روزها

شیر هم راضیه با دمش بازی کنن

ولی با دلش نه . . .

.

.

می شود کمی بخندی به حوض آب ؟
میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …

.

.

از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “دوستت دارم” است !

.

.

نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !

.

.

هیچ کجا هم جاییست !
همانجاییست که بی تو میشود بود …

.

.

برایم مثل بهار می مانی
آمدنت را همیشه تحویل می گیرم …

.

.

بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم …

.

.

خیلی دوستت دارم ، ده تا !!!
مثل روزهای کودکی مان !
عمیق ، پاک و بسیــار …

.

.

من تمام نمی شوم در عشق تو
ثانیه به ثانیه شروع می شوم !

.

.

به یادت هستم تا روزی که تابوتم همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد !

.

.

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

.

.

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !
چشم فراموش میکند اما دل هرگز !
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …

.

.

با صداقت مینویسم من اسیر نازتم
گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم

.

.

همیشه دوست دارم جوری تو اغوشت بخوابم که خدابیدام نکنه خیال کنه اشتباهی به تو ، دو تا روح داده .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش