loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

حلقه ازدواج مادربزرگ برد پیت بر انگشتان آنجلینا جولی! + عکس بعد از بازگشت از سفر روآندا شنیده میشد \"آنجلینا جولی\" در مراسمی کاملا محرمانه نهایتا با برد پیت ازدواج کرده است و علت این شایعه استفاده ا

admin بازدید : 265 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

حلقه ازدواج مادربزرگ برد پیت بر انگشتان آنجلینا جولی! + عکس


حلقه ازدواج مادربزرگ برد پیت بر انگشتان آنجلینا جولی! + عکس

بعد از بازگشت از سفر روآندا شنیده میشد "آنجلینا جولی" در مراسمی کاملا محرمانه نهایتا با برد پیت ازدواج کرده است و علت این شایعه استفاده از یک حلقه طلای ساده بعد از بازگشت از این سفر توسط این هنرپیشه هالیوودی است.

بعد از شنیده شدن این شایعات "آنجلینا جولی" سریعا آن را تکذیب کرد و اعلام کرد چون نمیخواسته از حلقه جواهر نشان 250 هزار دلاری که "برد پیت" به مناسبت نامزدی شان به او هدیه داده استفاده کند از این حلقه که متعلق به مادر بزرگ برد پیت است استفاده کند.

او اضافه میکند چون در سفر روآندا که با هدف بشر دوستانه و از سوی سازمان ملل ترتیب داده شده بود حضور داشته ترجیح داده است در بازدید از این منطقه بحران زده و فقیر نشین از لباس و زیور آلات ساده استفاده کند و حلقه نامزدی گرانقیمتش تناسبی با این محل نداشته است و او ترجیح داد حلقه دیگری را به عنوان نماد ازدواجش در این سفر همراه داشته باشد.

 

حلقه ازدواج مادربزرگ برد پیت بر انگشتان آنجلینا جولی! + عکس

 

برد پیت" نیز در این رابطه به خبرنگاران گفته است : ضمن اینکه او را به خاطر این مسئله درک کردم تصمیم گرفتم هدیه ای به او بدهم که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشد و جایگزین حلقه نامزدی باشد و نمادی از ازدواج و نامزدی ما را نشان دهد و به نظرم حلقه ازدواج مادربزرگم بهترین انتخاب برای این جایگزینی بود.

اگر چه این زوج هنری هالیوودی همواره سعی میکنند زمان ازدواجشان نامشخص باشد اما دریافت مدارک مجوز ازدواج توسط آنها نشان میدهد این زوج نهایتا طی 90 روز آینده به صورت قانونی و رسمی ازدواج خواهند کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش