loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

اس ام اس دلشکسته 92   شايد تنها کسي نبودم که دوستت داشتم...اما کسي بودم که تنها تو را دوست داشتم_______________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___صفحه های تقویم مرا یاد گذر ز

admin بازدید : 169 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلشکسته 92

 

شايد تنها کسي نبودم که دوستت داشتم...اما کسي بودم که تنها تو را دوست داشتم

_______________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___

صفحه های تقویم مرا یاد گذر زمان می اندازند ...
نمیدانم !!! پس کی زندگی شروع می شود ...
________________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___

غمگینم؛
مثل دختری که عاشق سرباز دشمن شده است
________________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___


زبان استخوانی ندارد ، اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند !
________________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___
بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر ..
ابر ، ابر گریه دارم ... !
________________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___

من چرک نویس احساسات تو نیستم


دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن
________________________________________________ اس ام اس دلشکسته 92___
نیستی
به صحرا می روم
و آغوش ِ بی دریغ، گرمش را
پناهنده می شوم...
________________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد !


چه رنجی میکشد او
وقتی هوا ابریست . . .
________________________________________________اس ام اس دلشکسته 92___
نبودن هیچ کس سخت نیست
فراموش کردن یک بودن سخت است...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش