loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

درباره زندگی کریستین بل بازیگر هالیوود  آلرژی به لباس بتمن ۱- «کریستین بل» بازیگر شناخته شده هالیوود در ۳۰ژانویه ۱۹۷۴ در ولز به دنیا آمد و در کشورهای انگلیس، آمریکا و پرتغال ب

admin بازدید : 151 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

درباره زندگی کریستین بل بازیگر هالیوود


درباره زندگی کریستین بل بازیگر هالیوود

 آلرژی به لباس بتمن

 

۱- «کریستین بل» بازیگر شناخته شده هالیوود در ۳۰ژانویه ۱۹۷۴ در ولز به دنیا آمد و در کشورهای انگلیس، آمریکا و پرتغال بزرگ شد. پدر او بازرگان بود و مادرش هم در سیرک کار می‌کرد.

 

2- بل از ۹سالگی و با حضور در کلیپ‌های تبلیغاتی بازی جلو دوربین را تجربه کرد و بعد وارد تئاتر شد. اولین کارش را در سال ۱۹۸۴ با «روان اتکینسون» انجام داد.

 

3- در سال ۲۰۰۸ قرار بود که کریستین در فیلمی به کارگردانی اولیور استون نقش جرج بوش رییس‌جمهور آن زمان آمریکا را بازی کند اما از آنجایی که تست گریم او رضایت‌بخش نبود، بل از این پروژه کناره‌گیری کرد.

 

4- او اسب سوار بسیار ماهری است و به موج سواری، اسنوبورد، شنا و راگبی هم علاقه دارد. یکی دیگر از تفریحات بل مطالعه است

 

5- کریستین مثل بسیاری از همکارانش سیگاری بود و آن را کنار گذاشته است.

 

6- او برای بازی در نقش باب دیلان در فیلم «من آنجا نیستم» مدت‌ها به کلاس آواز می‌رفت. او یکی از هفت بازیگری بود که نقش این خواننده معروف را بازی کرده است.

 

7- گفته می‌شود زمان‌هایی که بل عصبانی می‌شود سراغ گیتارش می‌رود و خشم خود را سر گیتارش خالی می‌کند

 

8- بازی در فیلم «امپراتور خورشید» حاشیه عجیبی برای کریستین بل داشت. در جریان یکی از کنفرانس‌های خبری این فیلم، خبرنگاران آنقدر از بل سوالات یکنواخت و تکراری پرسیدند که او از عصبانیت با خودکار به جان پرتقالی که جلویش بود افتاد و آن را تکه پاره کرد.

 

9- او نقشش در فیلم بتمن را به پدر مرحومش تقدیم کرد.

 

10- پدربزرگ کریستین بل در یکی از فیلم‌های جان ویل که در آفریقا تولید شده بود؛ نقش بدل جان ویل را بازی کرد.

 

11- او طرفدار طبیعت است و از گروه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند. بل برای اینکه نشان دهد چقدر به محیط زیست اهمیت می‌دهد لب به گوشت قرمز نمی‌زند.

 

۱۲- زیر چشم راست بل جای یک سوختگی دیده‌ می‌شود که یادگاری تصادف او در دوران حضورش در دبیرستان است.

 

13- او عادت دارد در هر فیلمی که بازی می‌کند با یک لهجه متفاوت حرف بزند.

 

14- بازی در فیلم «روانی آمریکایی» برای بل بسیار خوش یمن بود و اسم او را بیش از قبل سر زبان‌ها انداخت. البته قرار نبود بل در این فیلم حاضر شود اما در نهایت جایگزین لئوناردو دی کاپریو شد.

 

15- بل اصلا علاقه‌ای به گشت و‌گذار در پاساژ و خرید ندارد.

 

16- او برای فیلم «چرخکار» حسابی مایه گذاشت و نزدیک به ۳۰ کیلو از وزنش را کم کرد. او برای این کار پشت هم سیگار می‌کشید و غذایش سالاد و میوه شده بود و مصرف آدامسش هم بالا رفته بود.

 

17- او جوان‌ترین بازیگری است که تا امروز نقش بتمن را بازی کرده است ضمن آنکه تمام بازیگران بتمن به جز بل اصلیتی آمریکایی داشته‌اند. جالب اینکه در هنگام فیلمبرداری بتمن، بل هرازگاهی به این موضوع فکر می‌کرد که قید این نقش را بزند چرا که به لباس بتمن آلرژی داشت: «موقع درست کردن لباس بتمن آنجا بودم و همه چیز را می‌دیدم. وقتی که همه چیز انجام شد به لباس خیره شدم و با خودم فکر کردم که نمی‌توانم این لباس را بپوشم چرا که ممکن است خفه شوم. سر درد بدی گرفته بودم و شرایط خوبی نداشتم.» به عقیده او بارها پیش آمده که بعد از تولید یک فیلم نتیجه آن چیزی نبود که همه انتظارش را می‌کشیدند اما این مساله در مورد بتمن صدق نمی‌کرد.

 

18- بازیگر مقابل بل در بتمن «هیت لجر» بود که به خاطر تصادف جانش را از دست داد. بل در مورد لجر می‌گوید: «کار او بی‌نظیر بود و از همکاری با هیت بسیار لذت بردم چرا که او در کارش بسیار جدی بود».

 

19- بل علاقه‌ای به بازی در فیلم‌های رمانتیک کمدی ندارد: «من هرگز نمی‌گویم هرگز، اما مطمئنا پیشنهاد بازی در چنین فیلم‌هایی را قبول نمی‌کنم چون فیلمی که هم رمانتیک باشد هم کمدی نوعی تناقض دارد و من در شرایطی حاضر به بازی در این فیلم‌ها می‌شوم که در خیابان دنبال یک لقمه نان بگردم البته شاید با گذشت زمان و بالا رفتن سنم این فیلم‌ها برای من جذاب شود».

 

20- بل زیاد به این قضیه که هر روز مشهورتر از دیروز می‌شود، فکر نمی‌کند: «زیاد برایم مهم نیست شاید تنها دلیل اهمیت آن دریافت پیشنهاد بازی در فیلم‌های خوب باشد.»

 

21 – فیلمبرداری بتمن ۱۰ماه طول کشید و بعد از پایان آن مدت‌ها وقت صرف کرد تا بتواند لهجه انگلیسی خود را پیدا کند چرا که لهجه‌اش در طول فیلمبرداری کاملا برگشته بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش