loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

جدایی کريستين استوارت,رابرت پتينسون بعد از اینکه “رابرت پتینسون” تمام وسایل خود را از خانه مشترک خود و “کریستین استوارت” خارج کرد جدایی آنها رسما تایید شد.آنچه عکاسان و خبرنگا

admin بازدید : 195 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

جدایی کريستين استوارت,رابرت پتينسون

کریستین استوارت و رابرت پتینسون از هم جدا شدند+تصاویر

بعد از اینکه “رابرت پتینسون” تمام وسایل خود را از خانه مشترک خود و “کریستین استوارت” خارج کرد جدایی آنها رسما تایید شد.
آنچه عکاسان و خبرنگاران از این واقعه ثبت کرده اند نشان میدهد که “کریستین استوارت” در اتومبیل شخصی اش شاهد اسباب کشی “رابرت پتینسون” از خانه مشترکشان بوده است.

 

کریستین استوارت و رابرت پتینسون از هم جدا شدند+تصاویر

 

بعد از اینکه مشخص شد “کریستین استوارت” با کارگردان معروف و متاهل هالیوودی رابطه داشته است و به “پتینسون” خیانت کرده بسیاری از هوادارانش از او انتقاد کردند و تا مدتها مورد نکوهش رسانه ها قرار داشت و همین امر باعث شد رابطه چند ساله این هنرپیشه ۲۲ ساله با “رابرت پتینسون” که قرار بود به زودی با هم ازدواج کنند به تیرگی بیانجامد.
آن زمان این دو بازی در مجموعه “گرگ و میش” که با استقبال زیادی در سراسر دنیا مواجه شده بود را در کارنامه داشتند که باعث شهرت زیاد آنان بود. اما این مسئله باعث شد هواداران به جای اینکه شاهد مراسم ازدواج این زوج باشند هر روز خبرهایی مبنی بر قهر و جدایی آنها را بشنوند. بعد از مدتی سکوت این دو ستاره جوان هالیوودی دوباره رابطه خود را آغاز کردند که به نظر میرسید هرگز به گرمی و عمق سابق نبود و سردی روابط آنها از چشم خبرنگاران هرگز دور نماند.اخبار سلبریتی ها
این اسباب کشی ناگهانی و ناراحتی های اخیر کریستین استوارت نشان میدهد که این جدایی کاملا رسمی است و امید به بازگشت در آن بسیار اندک است.

 

کریستین استوارت و رابرت پتینسون از هم جدا شدند+تصاویر

 

 

منبع : topnaz.com

.

بازنشر : fun-center.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش