loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان کیم کارداشیان ستاره معروف ۳۳ ساله هالیوودی برای سومین بار ازدواج میکند. این ستاره هالیوودی در حالی برای سومین بار وارد زندگی مشترک میشود که تنها چند ماه از طلاق

admin بازدید : 261 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان

کیم کارداشیان ستاره معروف ۳۳ ساله هالیوودی برای سومین بار ازدواج میکند. این ستاره هالیوودی در حالی برای سومین بار وارد زندگی مشترک میشود که تنها چند ماه از طلاق رسمی اش بعد از ازدواج ۷۲ روزه اش با کریس همفریس بسکتبالیست معروف میگذرد. کانیه برای این روز مخصوص استادیوم معروف بیس بال لوس آنجلس را برای جشن تولد کیم کارداشیان اجاره کرد و هنگام مراسم تولد به او درخواست ازدواج داد. پدیدار شدن عبارت ” لطفا با من ازدواج کن” روی اسکور برد این استادیوم باعث شگفتی و خوشحالی میهمانان و بخصوص خانواده کارداشیان شد.

خبر جدایی کیم کارداشیان و همسرش تنها ۸ هفته بعد ا ازدواج  ، در حالی کیم کارداشیان بعد از جدایی اش بلافاصله با کانیه وست رپر سیاه پوستی که سالها با او دوست بود رابطه رومانتیک برقرار کرد که ازدواجش با بازیکن حرفه ای بسکتبال ام بی ای “کریس همفریس” تنها ۷۲ روز طول کشید .این رپر معروف که سالها پیش و با دیدن عکسی عاشق کیم کارداشیان شده بود بعد از جدایی او بلافاصله خود را به او نزدیک کرد و اکنون موفق شد با زن رویاهایش پیوند زناشویی ببند.

این مرد عاشق پیشه حلقه ای با الماس ۱۲ قیراطی و قیمت ۱٫۸ میلیون دلار برای نامزدی پیشنهاد ازدواجش را مطرح کرد. طراح این حلقه نامزدی شخص معروفی است که طراح حلقه ازدواج بیانسه و همچنین حلقه ازدواج پیشین کارداشیان نیز بوده است و طراح محبوب وی به حساب می آید. او تاکید میکند کانیه وست یکی از بهترین الماسها را انتخاب کرده و در تمام مراحل ساخت حلقه حضور داشته است. حلقه ازدواج سابق او تقریبا وزنی ۵ برابر الماس کنونی داشت و چند وقت پیش کیم کارداشیان آن را در یک حراج به فروش رساند. کانیه وست سابقا در یک اجرای زنده اعلام کرده بود که ” حتما روزی با کیم کارداشیان ازدواج خواهد کرد” اما به نظر میرسد او برای رسیدن این روز خیلی صبور نبوده است.

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان

عکس های مراسم خواستگاری کیم کارداشیان

 

منبع : bahseazad.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش