loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس ظاهرا اوضاع مالی در رشته ورزشی تنیس بسیار خوب است! این را فهرست پردرآمدترین ورزشکاران زن دنیا در سال ۲۰۱۳ میلادی که دوهفته‌نامه «فوربس» به تازگ

admin بازدید : 255 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

ظاهرا اوضاع مالی در رشته ورزشی تنیس بسیار خوب است! این را فهرست پردرآمدترین ورزشکاران زن دنیا در سال ۲۰۱۳ میلادی که دوهفته‌نامه «فوربس» به تازگی منتشر کرده است نشان می‌دهد.

وقتی از ۱۰ زنی که در این فهرست حضور دارند، رشته تخصصی هفت نفر تنیس است نتیجه‌ای غیر از این می‌توان گرفت که ایام حسابی به کام تنیسورهاست؟!

علاوه بر این چهار نفر نخست این فهرست نیز تنیسور هستند و به هیچ‌وجه اجازه خودنمایی به ورزشکار دیگری نمی‌دهند. در این میان البته یک راننده و یک اسکیت‌باز نیز دیده می‌شوند. نفر دهم این فهرست نیز «پائولا کریمر» است که سال‌هاست به‌صورت حرفه‌ای در رشته گلف فعالیت می‌کند و درآمد امسال وی ۵٫۵ میلیون دلار بوده است. این مطلب را بخوانید تا با هشت زن پردرآمد این روزهای دنیای ورزش آشنا شوید.
 
ماریا شاراپووا

میزان درآمد: ۲۹ میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

بخش اعظمی از درآمد خود را مدیون قراردادی است که با اسپانسرهای خود یعنی «نایک» و «هد» بسته است. «شاراپووا» جزو ۱۰ تنیس‌باز جهان است که توانسته هر چهار گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریکا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه۲۰۱۲ را فتح کند. همچنین او برای اولین بار درالمپیک ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده مدال نقره شد.

سرنا ویلیامز

میزان درآمد: ۲۰/۵ میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

«سرنا ویلیامز» در سن ۳۱ سالگی، مسن‌ترین تنیسور زنی است که توانست در ماه فوریه به رتبه نخست تنیس‌بازان جهان دست پیدا کند. این برای ششمین بار در طول زندگی ورزشی‌اش است که وی توانست به این رتبه دست یابد. اسپانسرهایی که «ویلیامز» با آنها قرارداد دارد عبارتند از: «نایک»، «ویلسون»، «گاتورید» و «ا.‌پی‌.‌آی».

لی نا

میزان درآمد: ۱۸/۲ میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

متولد ۲۶ فوریه ۱۹۸۲ میلادی در «ووهان» چین است که از سال ۱۹۹۹ میلادی به صورت حرفه‌ای وارد عرصه تنیس شده است. با قهرمانی در مسابقات بین‌المللی تنیس در چهارم ژوئن ۲۰۱۱، «لی نا» نخستین ـ و در حال حاضر تنها ـ بازیکن زن تنیس آسیایی لقب گرفت که توانسته یکی از مسابقات گرنداسلم را از آن خود کند.

ویکتوریا آزارنکا

میزان درآمد: ۱۵/۷ میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

این تنیسور اهل بلاروس، با تشویق‌های مادرش با تنیس آشنا شد. «آزارنکا» از سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقات «آی‌تی‌اف»، اولین مسابقات رسمی خود را شروع کرد و در سال ۲۰۰۶ به جمع ۱۰۰ تنیسور برتر زن راه یافت. در سال ۲۰۱۲ میلادی، «آزارنکا» با شکست دادن «ماریا شاراپووا» اولین عنوان گرند اسلم خود یعنی مسابقات آزاد استرالیا را کسب کرد.

دانیکا پاتریک

میزان درآمد: ۱۵ میلیون دلار

رشته ورزشی: اتومبیلرانی

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

نخستین زنی است که توانسته در مسابقات «ایندی کار» رتبه نخست را به‌ دست بیاورد. «ایندی ‌کار» از محبوب‌ترین مسابقات اتومبیلرانی در آمریکای شمالی است. در مسابقاتی که تحت این نام برگزار می‌شود، اتومبیل‌هایی برای مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرند که چرخ‌های آنها همانند اتومبیل‌های فرمول یک خارج از محیط بدنه قرار دارد.

کیم یو ـ نا

میزان درآمد: ۱۴ میلیون دلار

رشته ورزشی: اسکیت روی یخ

اهل کره‌جنوبی و جوان‌ترین ورزشکار در میان پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان است. «کیم یو ـ نا» متولد پنجم سپتامبر ۱۹۹۰ در «بوشئون» کره‌جنوبی است. او در جریان مسابقات المپیک زمستانی ونکوور کانادا توانست در رشته اسکیت روی یخ مدال طلا را از آن خود کند. او در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ نیز قهرمان جهان شده است.

کارولین وزنیاکی

میزان درآمد: ۱۳/۶ میلیارد دلار

رشته ورزشی: تنیس

پردرآمدترین زنان ورزشکار سال ۲۰۱۳ +عکس

از کشور دانمارک در مسابقات شرکت می‌کند اما اصلیتی لهستانی دارد. از هفت‌سالگی تحت آموزش پدرش قرار گرفت و تاکنون به ۱۸ عنوان «دبلیوتی‌ای» دست یافته و یک‌بار نیز در سال ۲۰۰۶ به فینال نوجوانان آزاد استرالیا راه یافت. او در سال ۲۰۰۸ میلادی با بازی‌های خوبی که به نمایش گذاشت به عنوان پدیده مسابقات آن سال انتخاب شد.

اگنیشکا ردونسکا

میزان درآمد: ۷/۴ میلیون دلار

رشته ورزشی: تنیس

«اگنیشکا روما ردونسکا» لهستانی است و متولد شهر «کراکوف». او در سال ۲۰۰۵ توانست نام خود را مطرح کند. وی در آن سال و در جریان مسابقات تک‌ نفره ویمبلدون، «تامیرا پاشک» اتریشی را در مسابقه پایانی شکست داد و قهرمان شد. «ردونسکا» بیشترین درآمدش را از اسپانسر کفش و اکثر لباس‌هایش یعنی کمپانی «لوتو» به‌ دست می‌آورد.

 

منبع : funpatogh.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش