loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

عکس تیپ و ظاهر جدید ریحانا در نیویورک “ریحانا” خواننده ۲۵ ساله هالیوودی از شهرت و محبوبیت فراوانی در سطح جهان برخوردار است. او یکی از صاحبان سبک در زمینه مد و زیبایی به شمار میرود. این ست

admin بازدید : 153 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

عکس تیپ و ظاهر جدید ریحانا در نیویورک

عکس تیپ و ظاهر جدید ریحانا در نیویورک

“ریحانا” خواننده ۲۵ ساله هالیوودی از شهرت و محبوبیت فراوانی در سطح جهان برخوردار است. او یکی از صاحبان سبک در زمینه مد و زیبایی به شمار میرود. این ستاره هالیوودی در حالی سوژه عکاسان شد که با قیافه و تیپ جدیدش به استودیویی در نیویورک می رفت. ریحانا یک کاپشن آبی تیره به تن داشت و رنگ موهایش را نیز با رنگ کاپشنش ست کرده بود. او آرایش ملایمی داشت و کمی خسته به نظر میرسید.

ترانه های این ستاره هالیوودی ۲۵ ساله همیشه در صدر پر فروش ترین های هالیوود قرار دارد و ریحانا در این زمینه رکورد دار محسوب میشود. اخیرا ترانه مشترک او و “امی نم” در صدر پرفروش ترین ها قرار گرفت و او موفق شد برای سیزدهمین بار عنوان پر فروش ترین ترانه را از آن خود کند. در این زمینه ریحانا بعد از مایکل جکسون و قبل از کتی پری و مدونا قرار دارد. وی در ۷ کشور مختلف ۷ بار عنوان پرفروش ترین ترانه را از آن خود کرد که در این رکورد نیز تنها “گروه بیتلز” و “الویس پریسلی” با او رقابت دارند.

عکس تیپ و ظاهر جدید ریحانا در نیویورک

عکس تیپ و ظاهر جدید ریحانا در نیویورک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش