loading...

فان سنتر , مدل لباس , فیلم , سریال , آهنگ , عکس , اس ام اس

مدل موی نیکول,کیدمن نیکول کیدمن,عکس های نیکول کیدمن “نیکول کیدمن” ستاره مشهور هالیوودی علیرغم ۴۵ سال سن همچنان زیبایی و طراوت جوانی خود را حفظ کرده است. این ستاره زیبارو در جشنواره کن با

admin بازدید : 241 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

مدل موی نیکول,کیدمن نیکول کیدمن,عکس های نیکول کیدمن

مدل موی نیکول کیدمن سوژه رسانه ها شد+تصویر

“نیکول کیدمن” ستاره مشهور هالیوودی علیرغم ۴۵ سال سن همچنان زیبایی و طراوت جوانی خود را حفظ کرده است. این ستاره زیبارو در جشنواره کن با مدل موی زیبا و ساده خود توجه همه عکاسان خبری را به خود جلب کرد.

 

وی که کارنامه درخشانی در فیلمهای هالیوودی دارد و همه او را به خاطر بازی های زیبایش در فیلمهای “کوهستان سرد”، ” دیگران” و ” مترجم” به خوبی به یاد دارند در شب بزرگ جشنواره کن آرایش ملایمی به چهره داشت و موهای بلوند معروفش را به طرز زیبایی در پشت سرش آرایش داده بود.
او در پیش نمایش فیلم کارگردان معروف ” رومن پولانسکی” حاضر شده و اگرچه همسر فرانسوی این کارگردان معروف با لباس قرمز و نه چندان جالبش مرکز توجه بود وی توانست با آرایش و مدل موی زیبا و لباس شیری رنگ ساده اش به نگین مجلس تبدیل شود.

 

مدل موی نیکول کیدمن سوژه رسانه ها شد+تصویر

 

نیکول کیدمن” که اخیرا بازی در فیلم زندگی نامه “گریس کلی” زیباترین زن هالیوودی را به پایان رسانده است یک استرالیایی الاصل است که همواره به خاطر زیبایی و تناسب اندام و طراوت پوستش سوژه خبرنگاران میشود.

 

منبع : topnaz.com

.

بازنشر : fun-center.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش